Systemfejl

Her til aften føler jeg mig ret overbevist om, at jeg ikke kan finde ud af nogetsomhelst. Det er lige før, jeg har lyst til at poste et billede af mine søde børn, bare for at kunne fremvise et eller andet værdifuldt, som jeg har produceret. Ville ellers have postet kækt indlæg om mine tømmermænd, den første-date-i-et-år som jeg og manden var på i går (yeih!) og den peach melba-cheesecake, jeg har bedrevet i dag. Men nu kan det være ligemeget. Bunden på kagen blev alligevel også fucked.

Hm. Vil finde trøst i Othellos body count. Hvorfor er det egentlig, at folk må og skal aflives left, right & center i de klassiske tragedier? Et enkelt rask dødsfald eller to kunne ikke gøre det, eller hvad? Ses på den anden side.

“But I will wear my heart upon my sleeve/For daws to peck at: I am not what I am.”

Skriv et svar

