Det er faktisk lige til at kaste op over

I fredags lavede vi græskarlamper (yes, er klar over at halloween er long gone and buried, men min førstefødte kender endnu ikke forskel på imorgen, om to timer og sidste år, så who cares?). Må nok omsider indse, at mit frygtsomhedsgen er gået i direkte arv. Den kære jack-o-lantern måtte “ikke være et skelet”, og den skulle have “en glad mund, en glad mund, mor, den skal smile!”. De diskret anbragte hugtænder blev omgående beordret bortopereret, og nej, øjnene skulle bestemt ikke være skrå…

Og i dag er det dejligt at have en mand der er tidligere kok, når han tager sønneke med i køkkenet og laver en kubikmeter coq au vin, mens jeg hører Amy Winehouse og sniglæser Weekendavisen passer babyer, og det er søndag på den gode måde. Alt er rart. Jeg brokker mig i morgen. Eller måske om en halv times tid. Bare ikke lige nu.

Verdens tammeste græskarhoved.

Skriv et svar

