A room of one’s own

Også jeg drømmer om et kontor. Kunne jeg vælge frit, skulle det være noget med væg-til-væg bogreoler og chesterfield-møbler. Men mindre kan også gøre det. Et lille ekstra værelse, hvor mit skrivebord kan stå. Hvor jeg kan hænge min Frida Kahlo-plakat op. Have en vanrøgtet potteplante og måske en sovesofa, så rummet også kan bruges som gæsteværelse, praktisk er man vel. Det er den semi-realistiske drøm om et kontor.

Og så er der virkeligheden. Som er, at vi bor i en tre-værelses lejlighed med tre børn.

Derfor ser mit kontor pt sådan her ud:

Håber ikke at Store Bamse er typen, der drikker al kaffen uden at købe nyt.

Skriv et svar

