Ved endnu ikke hvad mit kodenavn skal være, men det bliver helt sikkert sejt

Jeg er jo faktisk en slags undercover-efterretningstjeneste-type som forsvinder uden en lyd og vender tilbage to måneder senere (også uden en lyd). Med nye ar på kroppen og krøllede, bolivianske pengesedler i lommen.

Yes.

Og så er jeg blevet 30.

Ellers ikke så meget.

Jo, jeg har fået huller i ørene (ørerne? Ørene? Det er et af de ord).

Ses.

(Og hvis nogen af jer fantasi-læsere møder min  fantasi-veninde, -hund og/eller -hest, må I endelig hilse. Jeg har ikke snakket med dem i 21 år.)

Skriv et svar

