Til alle jer Valentine’s-haters:

Stik hadet skråt op. Har aldrig forstået, hvorfor den dag kan generere så meget vrede i befolkningen. Hvad er det lige af væmmelige, forbryderiske ting, der trigger? Blomster? Chokolade? Kort med hjerter på? – Ring efter ordensmagten, nogen har været forceret betænksomme! Find da for helvede noget rigtigt at hidse jer op over, der er sgu nok at tage af… (Og nej, jeg hadede heller ikke dagen, da jeg var single).

Selv misser jeg aldrig en lejlighed til at fejre hvadsomhelst. Hvilket nok desværre siger en del om mit alkoholforbrug. Så har egentlig ikke tid til at hade igen. Eller bare skrive et bedre indlæg end det her. Der er kæreste der skal kysses på, rødvin der skal drikkes og cremebudding der skal indtages (ja, Aldis cremebudding til 7 kr er MEGET valentinesagtigt – eller bare det tætteste du kommer på dessertbåren kærlighed, når dine børn er rigeligere end din tid og dine penge).

Glædelig Valentine’s Day! (Og nej, selvfølgelig fik jeg ikke blomster. Men er jeg bitter? Absolut nej. Ligger ikke til mig.)

IMG_6012

One thought on “Til alle jer Valentine’s-haters:

  1. Pingback: Mors Dag i retrospekt | nom de mie

Skriv et svar

