For mig er det bare lidt som Legoland

Er meget træt af at være syg og samtidig kæmpe med ugeopgave, der skal afleveres i morgen middag – og derfor være færdig i aften.

Men det er ikke det værste.

Det værste er, at det ser ud til, at jeg misser min forelæsning i aften. Som netop denne gang er om Joseph Conrads Heart of Darkness. Og er en forelæsning jeg har glædet mig til, siden jeg startede på det her sidefag.

Er tæt på at tude af skuffelse.

Men må nok hellere holde det inde, til børnene sover.

Skriv et svar

