Dagens gøremål

– Købe mere klorhexidin til mine (igen) infektionsbefængte øreflipper. Måske egner mine ører sig bare ikke til øreringe. Måske skulle jeg bare tage mig lidt sammen og huske at rense de fucking huller inden der går betændelse i.

– Finde på god ting at gøre for manden (ingen lumre forslag, tak). Han stod som sædvanlig op med morgenskinkerne kl 6, selvom vi vist begge følte, at det burde have været mig. Må udtænke formildende omstændighed ved at være min kæreste.

– Få afmeldt g.dk’s nyhedsbrev. Er ikke voldsomt interesseret i “weekendtilbud på Camilla Läckberg”.

– Og apropos kvindehandel: Finde passende måde at fejre kampdagen på. Helst en, der kan rumme tvillingebarnevogn og to energiske babyer. Fest i Ungeren og White Ribbon-konference i Tivoli Congress Center er vist udelukket. Hm. Kunne godt blive dagens udfordring. Er det noget med, at Starbucks er superfeministisk? Nej? (En dyne af kønspolitisk ironi sænker sig langsomt over dette punkt).

– Se veninde synge kor i band i aften – lige rundt om hjørnet. For en gangs skyld tak til røvballeAmager! Må se hvad helbredet siger til den tid…

Glædelig fredag!

IMG_6067

Skriv et svar

