Nej, jeg er IKKE blevet gammel, der sker bare det, at jeg…

…tænker “Yes!”, da DR1 vælger at genudsende En kongelig familie. (Oven i købet programlagt som en slags forret til Hercule Poirot. Score!)

… ikke kan se det problematiske i at sige “så hut jeg vidsker”.

…vrisser Sig mig, er ordet ‘fødselsdag’ forsvundet ud af yngre generationers ordforråd, eller hvad?!”, når min lillesøster konsekvent omtaler det som “min 20-års”. (Ahmenheltærligt, hvad fanden sker der for det?)

…bruger udtryk som ‘sig mig’ og ‘yngre generationer’.

…har fået smag for portvin. Og sherry(!)

…siger “Haha, det kan jeg godt huske!” om Højlunds Forsamlingshus, i samme sekund som speakeren nævner, at programmet er 25 år gammelt

IMG_6109

Skriv et svar

