Langfredagsplaner

Skal have marineret og langtidsstegt to lammekøller. Og derefter videre til påskefrokost, hvor jeg skal være langtidsstegt og marinere mig selv. I snaps. (Og forhåbentligt med min mand ved min side, ganske snapt efter børnenes puttetid).

Eneste hage er, at jeg i en sidelæns brandert – i et tilfældigt møde på Istedgade med nogle af de til påskefrokosten tilstedeværende – garanterede, at jeg på nuværende tidspunkt ville have et fjernsyn tatoveret på min overarm. Det har jeg så ikke. Endnu. Og kommer nok til at høre for det. (Pokker ta’ mig og min irriterende friskfyr-attitude, når jeg er fuld. Nok alligevel for ynkeligt at forsøge sig med en sprittusch…)

Bortset fra det, regner jeg med, at stemningen i aften bliver nogenlunde som i videoen. (Med mig som den virkelig smukke og dygtige booty-shaker på forreste række. Hvem som helst af dem). Alt andet vil være en skuffelse.

Skriv et svar

