Noget om rygrad

I endnu et forsøg på adspredelse, gik jeg i dag en tur i Lidl, som solgte to berlinere til 12 kr. “Perfekt” tænkte jeg, “en til mig og en til manden”. Nuvel, for at gøre en kort historie endnu kortere, blev jeg sulten på vej hjem. Og det viste sig, at der ikke var en til manden alligevel. Ahem.

Hvilket på ingen måde bringer mig frem til, at Margaret Thatcher er død i dag. Politisk var hun godt nok helt ude i den neoliberale hamp (hvis en sådan findes – det var nok noget for LAU, så). Og vi har stadig til gode at finde ud af, om den britiske komiker Jeremy Hardy får ret i sin forudsigelse om, at hendes grav vil blive “a urinal for decent people”. Men nedenstående er og bliver et af de sejeste svar på tiltale, der findes. Venter stadig på det helt rigtige tidspunkt til at bruge det; måske næste gang nogen stiller sig i vejen for tvillingebarnevognen. Det skal nok gøre indtryk nede i Amagercentret.

Skriv et svar

