My Own Private Paper Shredders

Kan godt være, det bare er mig, der gør den slags. Men jeg har efterhånden en del skyld-kuverter liggende rundt omkring. Det vil sige alle de der tilsendte voksenpapirer med kundefordele og spørgeskemaer og forsikringsbetingelser, som man egentlig burde forholde sig til, men bare ikke liiige kan overskue, og altid gemmer til i morgen, eller weekenden, eller når eksamensperioden er overstået og hunden er død og børnene flyttet hjemmefra. Men som man (jeg) alligevel ikke rigtig tør smide ud, og som derfor bare ligger i en bunke et sted og sender dårlig samvittighed ud gennem kuvertruden. I årevis.

Nuvel, i går, da miniskinkerne var på deres sædvanlige plyndringstogt i bogreolerne, fik de fat i min et år gamle velkomstkonvolut fra Magisterforeningen. Og på fem minutter var overvejelserne vedrørende bankskifte, medlemstilbud og Politiken Plus-abonnement tillintetgjort af små buttede hænder og rigelige mængder savl. Problem solved.

Tror sgu, jeg har fundet min nye brevhylde.

IMG_6215

Skriv et svar

