Fleksibel og løsningsorienteret, my ass

Jeg er ikke på mit højeste. På den ene side er jeg ensom, på den anden side er jeg ude af sync med verden, og samvær med andre mennesker er en kamp, jeg helst iagttager fra sidelinjen.

Og nu er det så blevet ansøgningstid. Yipeeh. Udover at min indre diskursanalytiker/bull shit-detektor generelt har det ret stramt med sprogbruget på jobmarkedet, føler jeg mig ikke voldsomt salgbar i øjeblikket. Men gøres skal det, og i gang skal jeg. Nu.

Så undskyld mig, mens jeg på finurlig vis omsætter krise til kompetencer, og forsøger at sælge noget, der mest af alt føles som et stort læs ingenting.

IMG_6027

Skriv et svar

