Husmorstress

Har lige set, at Maren har været flink at linke, og føler mig beæret, benovet, så vel som panisk! For mine kategorier lever endnu ikke op til mine anale systematiseringsstandarder, og jeg har ikke fået sat hende her på min blogliste, og burde jeg bare skynde mig at poste det indlæg, jeg havde forberedt til i morgen?!? Fuck det. Nu vil jeg gå ud og lave frokost til mine børn, og derefter parkere dem foran Disney Junior, mens jeg sidder og trykker F5 på Site Stats gå en lang tur med barnevognen i solskinnet. Så går det nok alt sammen.

God bededagsferie til de, der kommer forbi. Og mange tak til Maren.

6 thoughts on “Husmorstress

  1. Ja tak til Maren for at lede hen til din herlig blog. Har lige læst næsten alle dine indlæg og det er bare spot on. Mer mer mer. Så i særdeleshed tak til dig.

  2. Jep. Jeg er også en Maren-læser og veninde til en tvillingemor og skabs litterær-akademiker. Tak for god underholdning. Du er tilføjet i favorit-siderne…

  3. Jeg er også én af de nye kunder i butikken. Som kommer “ovre fra” Maren. Hun er sej. Men det er også sejt, at hun har ledt en flok herover til dig (og så skal jeg nok lade være med at bruge ordet sejt mere i dette år). Har nydt lige at læse mig igennem arkivet, fra du startede til nu. Og jeg plejer normalt bare at være passiv på blogs, men fik behov for at kommentere efter at have (gen)spejlet mig så meget i dine beskrivelser og din omtalte ensomhed. Jeg føler mig til tider så fedtet ind i barsels-blues og “alene i verden”-følelsen, at jeg lige havde behov for at fortælle dig, at du ikke er alene om at føle dig ensom. 🙂 kh herfra.

    • Ej, synes det er for fedt, at du har læst det hele igennem. Og er glad for, at du kan genkende noget i det (eller, altså, det er jo selvfølgelig ikke så fedt, men du ved hvad jeg mener…og nu har jeg så overbrugt ‘fedt’. Fedest.).
      Det er altid dejligt at høre, at man ikke er alene – tak, fordi du skrev!

Skriv et svar

