Legetøj er spildt på børn

Endnu et indlæg i ‘Jeg underholder mig selv med de forhåndenværende midler’-kategorien. Dette er, hvad der sker, når Noahs Ark besøger Bondegården.

We don't care, what society says, we're in love!

“Fuck jeres fordomme! Det her er ægte kærlighed!”

"Cow? Erhm, haven't seen her. She said something about going away for a while? Maybe visiting some family in...Texas?""

“Ko? Neeej, hende har jeg ikke set… Hun nævnte vist, at hun skulle være væk et stykke tid. Noget med noget familie i…øh…Jylland?”

Jeg ved det godt. Jeg burde komme noget mere ud.

4 thoughts on “Legetøj er spildt på børn

  1. Sandsynligheden taler da også helt klart for, at der vil være en overvægt af Fisher-Price-relateret underholdning i mit liv et stykke tid endnu…

  2. Pingback: Min underlige valentine | nom de mie

Skriv et svar

