Atter en glad dag

Årsager til, at min morgensurhed er helt berettiget:

  • Klokken. Da jeg syntes, jeg havde været oppe i en evighed, kiggede jeg på uret. Den var 06.02.
  • Disney Junior. Der på nogenlunde samme tidspunkt synger “Vågn op, vågn op, det er tid til at stå op”. Gu er det da ej.
  • Skyr. Ja, det er proteinrigt, ja, det er politisk korrekt. Men det sidder fast i min mund, mens det smager af ingenting. Det ville yoghurt naturel aldrig gøre imod mig.
  • Min kæreste. Der bare sover. Og hvad så, hvis det er hans tur? Det er mest synd for mig at skulle stå tidligt op. Noget, han virkelig burde tage hensyn til.
  • Det er morgen.

IMG_6294

14 thoughts on “Atter en glad dag

    • Tak, elsker (ufortjent) medfølelse om morgenen! Lidt uheldigt dog, at der som regel ikke er noget som positiv, dansk rock, der nærer mit had…
      Men dejligt at få sendt en sang 😀

      • Tricket er rigeligt med ahornsirup. Men ja, det er et fjollet, og alt for hypet, produkt.

      • Men seføli er det klammo – lyt til navnet! Skyr… Det er et mærkeligt negativt ladet ord. Lidt(læs:meget) i familie med afskyr… Brændt barn skyr ilden…

    • Ah, mere ufortjent medlidenhed – elsker det her bloggeri. Du har så evig ret. Så må det blive yakmælk fra nu af.

      • Yakmælk er værre. Men jeg har mødt verdens bedste youghurt i Nepal (hvor yakmælken kommer fra). Det er bare lidt langt at tage for morgenmad. Suk.

      • Det er jo så her, jeg må afsløre mit firstmover-bluff og indrømme, at jeg aldrig har smagt yakmælk. Har kun hørt, fra folk der har været i Nepal, at det skulle være aldeles rædselsfuldt. Men hvad var den gode yoghurt så lavet af?

      • Den rigtig gode er lavet af komælk, men selv yak-yoghurt smager overraskende godt. Når man tænker på, hvor rædselsfuldt mælken smager

Skriv et svar

