Blah to the blah

Jeg kan sandt for dyden (herligt udtryk i øvrigt, bruger det alt for sjældent i samtaler – telefonpasserne i Magistrenes A-kasse har hermed noget at se frem til) ikke samle mig om et fornuftigt blogindlæg her til aften.

Prøver at coache mig selv frem til noget meningsfyldt jobsøgning, hvilket rejser spørgsmål som “Hvad har jeg egentlig lyst til at lave?” og “Hvad kan jeg egentlig finde ud af?”. Svarene indbefatter indtil videre 117 komplet urealistiske jobfunktioner efterfulgt af larmende tavshed. Plus en dundrende hovedpine.

Og efter at have siddet og læst om fabriksulykken i Bangladesh og fangerne på Guantanamo har jeg ikke rigtig lyst til at skrive noget som helst… Hvilket jeg så tydeligvis alligevel gør… For jeg er jo alligevel ikke på vej med næste fly til Washington eller i gang med en rituel afbrænding af alt mit H&M-tøj. Som jeg burde.

Sidst, og samtidig mindst, har jeg af uransalige men stærkt irriterende årsager fået Ringo Starrs Weight of the World på hjernen. Som er så elendig en sang, at jeg trods alt ikke vil belemre andre med den.

Over and out herfra.

IMG_4848

2 thoughts on “Blah to the blah

  1. Jeg synes, du burde skrive noget. Jeg ville i hvert fald give ret mange penge for noget du havde skrevet. Og ja – dét er et kompliment, overhældt med dulce leche, toppet med daim-is og bacondrys. Så godt, faktisk.
    Go write. Du skriver så fænomenalt, at det kilder helt ned i tæerne.

    • Kære Anne Sofie, tusind mange tak for den kommentar, den varmer mere end du aner – og giver mig faktisk lyst til at skrive.
      (Og har derudover fået mig til at tænke meget på dulce leche med is og bacon…)

Skriv et svar

