Endnu en nyttesløs anekdote fra det virkelige liv

Fik i dag bevilget en børnefri eftermiddag, og glædede mig straks til at spise frokost og drikke øl ved Christianshavns Kanal i gode venners lag. Mens solen skinnede, snakken gik, fuglene kvidrede og dådyr kom hen og spiste af vores hænder. Uheldigvis afslørede en hurtig vox-pop, at vennelaget var optaget af børn (har man hørt mage!), naboaftaler, sommerhusture, udlandsophold (som om det nu skulle være en undskyldning!) og en enkelt farmor.

Begyndte lidt slukøret at overveje anderledes festlige adspredelser, såsom oprydning og forberedelse af aftensmad, men kom heldigvis på bedre tanker. Så i stedet blev det bare mig, Patti og en shandy. Og et kamera, naturligvis.

IMG_6435

IMG_6440

IMG_6432

4 thoughts on “Endnu en nyttesløs anekdote fra det virkelige liv

    • Du er nok bare for hardcore! 😉 Var faktisk positivt overrasket over Tuborgs tiltag – synes generelt alkopops er klammo, men denne her var ikke så sød (nej, jeg er ikke sponsoreret, ja, jeg vil gerne være det).
      Patti er sej med sej på – overvejer lidt, om jeg skal til at være lyn-fan af hendes musik, så jeg kan se hende i Falconer til juli…

Skriv et svar

