Desperate husmødres klub

Er lidt i underskud, og det samme er min hittepåsomhed. Til gengæld er selvkritikken helt i top, så det er ikke det bedste udgangspunkt for kaskader af kreativt sprudlende blogindlæg.

I krisetid vender jeg mig altid mod alkohol bøgerne, og har netop givet mig i kast med at færdiglæse en klassiker, som jeg begyndte på for år tilbage (vel og mærke ikke så mange år tilbage, som dengang, den faktisk var en del af mit pensum *host*).

Mine generelle frustrationer taget i betragtning, var den måske ikke det skarpeste valg.

IMG_6500

3 thoughts on “Desperate husmødres klub

  1. Kære Mie, må jeg istedet foreslå “A walk in the Woods” af Bill Bryson? Bare fordi… Nå ja, og så syns jeg den er sjov… men jeg kan godt se, at med dine referancer til den græske mytologi (eller hvad d nu hedder) er den måske lidt ude af kurs, men den passer godt til brio-banen 🙂 mvh Pernille

    • Elsker bogtips, tak! 🙂 Måtte lige Google forfatteren, da navnet virkede bekendt, og det er jo ham med ‘En kort historie om næsten alt’ (som også er på min to do-liste…).
      Regner med at skylle resterne af stakkels Bovary ned med en whisky i aften, og så vil jeg forfølge Bryson!

Skriv et svar

