Også Hoffa! Det var også mig!

Det er så evigt typisk.

At efter en aften med venindebesøg, for meget rødvin og for sent i seng… Så bliver det naturligvis en af de dage, hvor ene miniskinke føler, at 45 min. er alt rigeligt til en formiddagslur. Mens søster lige nupper en ekstra time på øjet. Så man resten af dagen er i selskab med to babyer i en skiftende og konstant sprængfarlig dødtræt/superfrisk-kombination. Også kendt som tvillingernes svar på good cop/bad cop.

Jeg er i hvert fald parat til at tilstå det meste.

IMG_6545

5 thoughts on “Også Hoffa! Det var også mig!

  1. Det er simpelthen fantastisk! Jeg må indrømme at jeg veksler mellem trangen til bare at lade dem hærge og søge tilflugt bag en lukket dør og lysten til at smide dem i klapvognen og lade dem bliver der no matter what…

    • To glimrende forslag! (Havde simpelthen aldrig troet, jeg skulle blive sådan en desperat klokkeslet-type, der hele tiden kigger på ur og laver estimerede tidsplaner, justerer og skematiserer i mit hoved. Men det er jo fanme nødvendigt!)

  2. Jeg tilslutter mig “lade dem hærge” teori.
    Har godt nok ikke tvillinger, men pseudotvillinger med 18 mdr imellem, og de lavede også samme stunt, med at skiftes til at være udhvilet/overtræt.
    På dage uden overskud, kunne de distraheres ved at lade dem gøre noget de ikke rigtigt måtte: flænse en pakke pastaskruer eller tegne lidt på bordet.
    Alle kneb gælder, hvis man trænger, efter sådan en aften du beskriver;)

    • Præcis! På nogle punkter forestiller jeg mig altså, at det er hårdere med pseudotvillinger… Mit sidste kneb var at lade dem splitte en avis ad – lige indtil de begyndte at spise den. Næste gang får de en pose havregryn…

  3. Pingback: Sjældent har saftevand og hvidt brød siddet så løst | nom de mie

Skriv et svar

