Oh, the non-glamour

Eksamen blev rimelig vel overstået, uden opkast, digte eller alkohol – det sidste dog lidt på retromåden, i form af svage tømmermænd. (Pffh, du kan selv læse til eksamen, aftenen inden du skal op! Der var babysitter til rådighed og vi havde lissom bestilt bord).

Manden er til dimissionsfest (meget ungt!), og Sønneke er rejst til Jylland med farmor på Sønnekebestemt tid. (Kom vist til at savne ham lidt for åbenlyst på forhånd; på vej ud af døren sagde han “jeg tror bare, det skal være to dage”).

Skinkerne sov kl. 19. Såehdet…  Har overvejet flere gange, om jeg skulle lokke nogen på besøg, eller om jeg bare var for træt. Og nu er det efterhånden så sent, at jeg snart skal begynde at overveje, hvor tidligt jeg skal i seng. Mit liv er craaazy.

IMG_6613

(Som modvægt til de gængse Se min kaffe, min kjole og mine venner-billeder, ses her en anden slags billede. Jeg kalder det Alene hjemme. Eller bare: Se mine fødder).

4 thoughts on “Oh, the non-glamour

  1. Bestået eksamen med tvillinger og småbarn er fanme sejt…og så endda med moderate tømmermænd. Det er på grænsen til blær:-) Stort tillykke!!!

Skriv et svar

