Hurtigt Roskilde-vue

  • Rihanna var alt for fed. Hendes styling fik Salt N’ Pepa til at ligne tidløse stilikoner og lyden var i top. Da absolut sidste ekstranummer gik i gang, brølede en mand bag mig: “TAG SÅ DET TØJ AF!!!”. Det var vel nu eller aldrig i hans optik.
  • Havde generelt svært ved at håndtere mit vinbar-rabat-armbånd. Især den rosébrandert, jeg endte ud i lørdag aften, var grum. Eneste trøst var, at min veninde trumfede mig i fuldskab, dog var det mig, der næsten fik en voksen mand til at græde. Men han var altså også ret irriterende.
  • Samme lørdag bestod min aftensmad af en omgang svenske kødboller med kartoffelmos, 4 stykker Cofoco-pizza, 2 brownies og et kartoffelbrød fra Meyer. Havde vist også generelt svært ved at håndtere udbuddet af mad.
  • Var behageligt overrasket over at alle andre ikke var meget yngre end mig. Det sker ellers oftere og oftere.
  • Observerede en ny mande-trend: at bære sin ekstratrøje bundet på skrå over den ene skulder. Løsningen til dig, der synes at begge skuldre er for preppy og rundt om livet er for prollet.

Nå, det var vist det. Det var min 12. gang på Roskilde, så har efterhånden set det meste før. Måske lige bortset fra det par, der lå og voldsnavede midt i pis-savsmuldet. Det var fanme klamt.

IMG_6671

Skriv et svar

