Mie-tid

Der sker ting og sager i det lille hjem for tiden, for mini’erne er i gang med vuggestue-indkøring (med den obligatoriske dårlige nattesøvn til følge), og manden er startet på det der arbejdsmarked. Sådan er mit liv så højspændt.

Og mens de yngste skud på min stamme jonglerer moderens svigefuldhed, forefaldende sandspisning og den totale destruktion af Urtestuens interiør, har jeg et par timers fred på det lokale bibliotek. Får jeg så toptunet mit CV? Trænet noget Photoshop? Pløjet mig gennem Tolstoj?

Næh, jeg sidder såmænd med fødderne oppe og læser smudslitteratur af den værste slags.

IMG_6864

 

2 thoughts on “Mie-tid

  1. Er du også sådan en, der skimmer hurtigt over landskabs- og faunabeskrivelserne for hurtigt at komme hen til de saftige passager med Ayla og Jondalar.. 😉

    Tak for en herlig blog med god humor. Jeg har selv læst dansk på KUA og har en pige på et år, som er ved at blive kørt ind i vuggestue, så jeg kan identificere mig meget med din situation. Min Stine-tid burde bruges på at forberede jobstart på et gymnasium, men min koncentrationsevne er simpelthen væk!!! God weekend til dig.

    • Hahaha! Faktisk syntes jeg, at Mrs Auel var forbløffende karrig med Nydelsens Gave og de svulmende manddomme i denne her… Skuffende afslutning på sagaen, må jeg sige!

      Tak for en dejlig kommentar – og tillykke med job 🙂 Kan varmt anbefale slamlitteratur som overspringshandling…

Skriv et svar

