Forsmåelse

Sønneke blev ked af det i dag, da en legeaftale gik i vasken. For han havde glædet sig meget og endda planlagt en særlig menu til anledningen (pasta med blåmuslinger; førstevalget var sushi, men det kan børnehavebuddy ikke lide – den plebejer). Og så var der lige pludselig “slet ingen, der kommer hjem til mig,” som han grædende konstaterede.

I går forsøgte jeg at fylde min weekend ud med en kaffeaftale, en paraften og en venindedate. Ingen bed på. Senere græd jeg også lidt, fordi slet ingen kom hjem til mig. Og jeg havde endda ikke engang planlagt en menu.

IMG_6921

6 thoughts on “Forsmåelse

    • Måske vi også skulle øve os lidt i at have mindre ondt af os selv 😉 Jeg blev kureret med et knus og en halv flaske rødvin, Sønneke med et knus, en tur i Cinematekets børnebio og resterne af fredagsslikket. Sådan er vi så simpelt skruet sammen…

Skriv et svar

