Rejsequiz: Afgørelsens time

Først og fremmest må det konkluderes, at jeg er aldeles rådden til at konstruere rejsequizzer. Tror der gik max. 20 min., før den første bød ind med det rigtige svar. Som jo naturligvis er: Biervliet.

Eftersom alle har svaret rigtigt, haben wir anderen metoden til at kåre en vinder. Her må det tælle, at man også gættede Bukowski-filmatiseringen (Barfly), så vinderen skal findes blandt dem, der havde denne detalje med. Jeg har ladet mine yndige assistenter trække lod, fravristet dem sedlen, inden de åd den, og vinderen er:

Mette K. – tillykke!

Hvis du sender din adresse til nomdemie@live.dk, så sender jeg præmien: En pose hollandske vafler og et eksemplar af Hollywood, den bog, Bukowski skrev om tilblivelsen af Barfly – og en af mine yndlings fra hans hånd. Der skulle også have været et autentisk Biervliet-postkort med, men det kan jeg så ikke finde. Dukker det op, kommer det med i pakken.

Rosende omtale må gå til hurtigst på tasterne, Carportognoia, og til det på én gang ærlige og udspekulerede svar fra Thea. Var fristet til at sende jer en gang hollandske vafler som trøstepræmie, men forholdet mellem præmiens værdi og portoen taget i betragtning, giver det næsten mere mening at bede jer om selv at gå ned og købe en pose i Tiger… (Faktisk havde jeg lyst til at give trøstepræmier til alle, bare fordi I gad være med. Jeg er en elendig quizmaster.)

Tak til alle 12 deltagere, og jeg håber, I vil være med igen, næste gang vi leger ‘gæt en crappy by, Mie har været i’. (Hvor der vel at mærke ikke bliver nogen nemme google-hints!!).

IMG_7008

8 thoughts on “Rejsequiz: Afgørelsens time

  1. Æv, jeg vandt ikke…. Nå, men på med glad hatten igen. Altid så hyggeligt med en quiz:) Nå, ja og tillykke til vinderen som jeg så kan glæde mig over, at jeg deler navn med. Men det får jeg godt nok ingen vafler af!

Skriv et svar

