Roll with it

Er i mærkeligt humør til aften. Lidt fladt, måske. Har fået nye input til, hvordan jeg skal forsøge at tjene mine penge, og ved ikke helt, hvad jeg skal stille op med dem. Husets omgangssyge har nået manden, i form af kraftig kvalme. Så min (om)hyggelige fredagsmiddag (italienske kødboller svitset af i lidt marsala, flødekartofler med hvidløg og parmesan, balsamicobagte rosenkål og en salat, det var bare noget, jeg biksede sammen af, hvad jeg kunne finde i skabene…*uklædelig falsk beskedenhed blandet med anglen efter påskønnelse*) gik i opløsning et sted mellem skinkernes hang til at kyle alt på gulvet og Sønnekes hang til at blive hurtigt færdig, og dermed komme et skridt nærmere fredagsslikket. Utaknemmelige små krapyler.

Nu sænker roen sig i lejren, og jeg har lyst til at drikke en whisky og høre Oasis (lidt bizart, mit årelange had til britpop taget i betragtning). Så det vil jeg gøre. Trænger til selskab, så hvis nogen sidder og keder sig, er de velkomne. Jeg bor på Amager.

2 thoughts on “Roll with it

  1. Åh omgangssyge! Husker stadig tilbage, til dengang mine drenge var 1 og 3 (de er nu 9 og 11) og både de og manden og jeg var igennem sådan en omgang! MARERIDT!!!!!
    Så jeg drikker mig endnu et glas vin og sender dig lidt net-energi 🙂
    (Også amagerkaner, indfødt, men tør ikke være sammen med nogen, som eventuelt kan smitte. Men tror at du er godt selskab 🙂 )

Skriv et svar

