Der er bare mere spændende inde i mit hoved

Aftenens ubetingede optur: At opdage min blog anbefalet og taget til efterretning i et kommentarfelt hos Miriam.

Aftenens klare nedtur: At opdage, at samme Miriam efter kort tids bekendtskab ikke længere følger mig på Bloglovin’.

(Jeg er 30 år gammel og har tre børn, men den slags afvisninger bliver man åbenbart aldrig for voksen til at besvare med smertensskrig á là “Miriaaaam! Hvor KUNNE du?!” . Heldigvis er min bedre og klart mere voksne halvdel parat med konstruktiv feedback á là “Slap af.”).

Har nu midlertidigt droppet selvransagelsen og -nedgørelsen for at trøstesøge efter lejligheder, vi ikke har råd til, på nettet.

I morgen skal jeg nok prøve det der ‘uden for en dør’.

IMG_6984

15 thoughts on “Der er bare mere spændende inde i mit hoved

  1. Jeg følger stadig dig men ufollowede (er det overhovedet et ord?) hende for et par uger siden- så jeg ved godt hvem jeg holder med når revolutionen kommer;) boyakasha!

    • Hahaha! Den Store Leder takker for loyaliteten, som vil blive rigeligt belønnet, når skæbnetimen er nær. (Og tak for anbefaling!)
      Men det var nu ikke ment som ‘Mie vs. Miriam’-indlæg… Mere som ‘Hold nu kæft, hvor er jeg lam’-indlæg… 🙂

      • ja, jeg kan også godt stadig lide hendes blog, lavede bare kraftig udrydning fordi jeg fulgte siiiindsygt mange:) Og ja – du er totalt lam, men sådan er man jo bare et lille menneske alt i alt 🙂

  2. Nu har jeg lige været 8 siders kattebilleder igennem, og jeg har stadig ikke fundet den post, du snakkede om. Kan vi få et link.
    Men det er totalt dårligt stil at unfollowe. Derfor er jeg også stadig facebookvenner med dem fra min fortid, der ligger “sexede” toiletbilleder ud, eller kun poster ting om deres katte (eller dem der skriver “London, baby”). Og jeg bliver også sur, når jeg kan se, jeg har mistet en ‘ven’, selvom jeg ikke kan regne ud hvem det er, der ikke længere vil anerkende min facebookeksistens.

    • Jowmen… hvis man aldrig unfollower nogen, så ender man jo netop op med alt det der ‘London-baby’-crap i sit digitale liv… Og der er jo faneme oceaner af meningsudgydelser og statusopdateringer på nettet, som man sagtens kan være foruden – især hvis man skal navigere uden om skingrende sindssyge! 😀 (Du kan så tilsyneladende håndtere det, det kan jeg ikke).

      Synes, man skal gøre, som man lyster. Og at nogen (mig) skal lade være med at tage alting personligt og grow the fuck up. Også så jeg selv slipper for store sjælekvaler og skyldfølelse, hver gang jeg måske ikke lige ‘synes godt om’ et eller andet, eller ikke sætter nogen på min blogroll, selvom jeg er på deres…

      (Link her: http://miriamshoeinshoes.blogspot.dk/2013/09/sma-blogs-1.html)

      • Ehm, Mie, jeg har altså ikke unfollowet dig, jeg var bare kommet til at klikke på den knap, der siger, at det skal være hemmeligt, at jeg følger dig. Jeg har lavet det om nu. Er du så glad?! 😀

        Thea: Fuck dig. 😉

      • Thea: Det er da lidt en overforsigtig holdning at have. Skal jeg seriøst voldbruge min mark as read-knap på ubestemt tid for at skåne en bloggers momentane nedtur over at have mistet en læser? Ej, det gider jeg altså ikke. Jeg bliver også pissenederen over at miste både læsere og Facebook-venner, men det er jo mit problem, ikke deres.

        Jeg er i øvrigt hende, der kun poster ting om min kat. Og jeg er altså ret awesome alligevel. 😉

  3. Du må da gerne være træls over folk unfollow dig man må nemlig gøre som man vil, må man. Kender ikke bloggen og damen det handler om og tror nu heller ikke jeg kommer til det.

    Følg i stedet for God (TheTweetOfGod) på Twitter… Nu undskylder jeg hvis du tror på gud for synes du nok ikke det er sjovt. Han har 1 029 660 følgere og han følger kun 1:)

    Nå, men jeg tror ikke på gud eller andet og måske derfor synes jeg hans tweets er de sjoveste:)
    Bare så du ved det, kunne jeg aldrig ikke følge dig:) jeg er vild med din blog. Hvordan var det udenfor, forresten??? 😉

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    • Ha, som om! Sidder sgu da i nattøj foran computeren og metakommentarblogger… 😀 (Hvilket igen giver mig rigelig mentalt overskud til at udtænke pinlige scenarier, hvor jeg slet ikke er blevet unfollowed, men bare har set forkert… Drama Queen on the Loose!)

      Miriam kan du nu roligt kigge forbi, hun er sjov og tager tit ting i blogland op til debat og skældud. Og TheTweetOfGod lyder da sindssygt sjovt! Er ikke en tweeter, men det dér er jeg da nødt til at se… Er tosset med religionshumor!

      • Jeg hopper forbi Miriam efter din varme anbefaling og god fornøjelse med tweetsofgod især når du læser hvem det er, der er den eneste han følger…J
        Ja, lidt af en cliff hanger der, hva’?? 😉

      • Er helt flad af grin over Guds tweets… Men hvem fanden følger han? Nægter at tilmelde mig Twitter, sig det så!

Skriv et svar

