Hvor der er hjerterum…

Inden de læsere, der ikke er ude efter at vinde en højstol, forlader mig, vil jeg lige markere, at jeg stadig er i live.

Efterårsferien blev bare – ganske uforudset – omdannet til en test af, hvor langt min hus-rummelighed egentlig rækker i praksis… Meget kort, er svaret.

Og nu må I have mig undskyldt igen. Har noget kæreste-kvalitid der skal indhentes, inden børnene skal hentes. (Oh yes, vi er den slags forældre!)

IMG_7080

(Og tak til all-time favorite Richard Scarry for tegning)

6 thoughts on “Hvor der er hjerterum…

  1. Det er en fantastisk tegning! Lyder måske som en knap så fantastisk efterårsferie. Og fyyyy-sådan at holde fri uden børn! Er det nu,jeg skal linke til den der frelste artikel om at forældre holder ferie uden børn,som florerer hver sommer på de sociale medier? Nej? Den er ellers herlig!

Skriv et svar

