Ma Ingalls’ got nothing on me

I en tid, hvor jobudsigter er håbløse, skolevalg uafklaret og økonomien stram, så er det vist på tide at sige tak for det, man har (heriblandt smøger, rødvin og alle sæsoner af The Wire på dvd).

Så i anledning af Thanksgiving næste torsdag, har jeg købt 7 pund fjerkræ, og giver mig i dag i kast med at lave mit livs første farserede kalkun. Med hele svineriet. (Undtagen sweet potato mash. Det hører sig godt nok til, men kender både min søn og min yngste søster godt nok til at vide, at sætter jeg et fad med søde kartofler badet i smør, brun farin og marshmallows foran dem, så bliver vi andre efterladt med kalkunen). Og da jeg er en sucker for anerkendelse, er jeg også nødt til at tage manden op på hans ønske om pie til dessert.

Nå, på tide at stramme korsettet, binde forklædet om livet og prøve at glemme, hvordan åbningen på sådan et kræ minder mig om fødsler…

God weekend!

Det bliver spændende, om den kommer til at ligne dem på tv...

Bliver spændende, om den kommer til at ligne dem på tv…

One thought on “Ma Ingalls’ got nothing on me

  1. Mmm…! Der er ikke noget bedre end Thanksgiving middag! Jeg har lavet middag til mindst 6 mennesker de sidste mange år, og det er bare det bedste 🙂 Sidste år endte vi med en 13-punds kalkun, og der var helt sikkert til sandwiches de næste mange dage!
    Held og lykke med det!

Skriv et svar

