Falsk bevidsthed

For de, der har læst med herinde, er det vist ingen hemmelighed, at jeg gik temmelig kold i min sidste barsel (faktisk også den første, men det er i det mindste ikke dokumenteret på nettet).

Alligevel er skinke-isolationen – mod alt fornuft – ved at blive til glade minder fra en svunden tid. Babyperioden er mere lyserød i erindringen, og når jeg vågnede grædende om morgenen, vidste jeg i det mindste, at der var en ende på det. På et tidspunkt ville dagene blive anderledes.

Jeg hader at være arbejdsløs.

5 thoughts on “Falsk bevidsthed

  1. Ved ikke hvad jeg skal sige men sender gode varme tanker og håber de når frem. Jeg har overlevet 4 timer juleklip og klister, med først dem i 0 så dem i 2 klasse. Er træt, træt, træt men ungerne var glade for jeg kom og lige om lidt gider prinsessepigen ikke ha’ mig med mere…. håber på held med job snart – krydser fingre for dig:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

Skriv et svar

