Spilteori og julefred

Bortset fra min mor, så er jeg nok den i min familie, der har flest at købe gaver til. Og bortset fra min 12-årige lillesøster, så er jeg nok den, der har færrest penge at købe dem for. Hvilket naturligvis betyder, at det for de fleste af mine nærmeste er en himmelråbende dårlig forretning at være på gave med mig.

Dette Christmas Shopper’s Dilemma træder dog i baggrunden, når jeg i disse de udvidede åbningstimers sidste dage glæder mig over, at det på fire effektiver timer torsdag eftermiddag lykkedes mig at indkøbe og indpakke alle mine gaver. Og jeg nu kan læne mig tilbage og ønske mand og Sønneke god tur i Field’s.

Mens jeg minder dem om, at jeg bare skal have en lille ting.

IMG_7158

3 thoughts on “Spilteori og julefred

  1. Well, done:) jeg bevæger mig ingen steder når der købes gaver for alt kan bestilles på nettet:) Til gode priser:) Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    • Du har så evig ret – der mangler bare en jeg-er-idiot-og-går-først-i-gang-fem-dage-inden-jul-hjemmeside til typer som mig…
      Tak og lige måde! 🙂

Skriv et svar

