De andres liv. Og mit

Andre får ikke skrevet blogindlæg, fordi de lige havde et spændende projekt på deres kreative kommunikationsjob som skulle overstås, for mange receptioner at gå til, et blommetræ der skulle fældes og syltes, eller på grund af noget, der “stadig er lidt hemmeligt” (graviditet, bog eller ny sponsor).

Jeg har bare skiftet en hel del bleer. Kogt meget pasta. Været på Zoologisk Museum. Og tænkt på to ting:

1) Jeg ville ønske, jeg var sort, fordi jeg så kunne gå og sige “Nigga, please!” hele tiden.

2) Hvis jeg ejede en strandvejsvilla, skulle den helt sikkert hedde Camelot.

10 thoughts on “De andres liv. Og mit

  1. Haha det er trods alt en rimelig lovlig undskyldning at have travlt med at passe sit afkom. Jeg får til tider ikke skrevet indlæg fordi jeg har travlt med at se fjernsyn eller sove 😉

    • Hehe, jamen det er så også det, jeg bruger resten af tiden på.
      Satser på, at 2014 bliver året, hvor jeg sidder hver aften, når børnene sover, og skriver lange romaner. Eller bare som minimum læser dem.
      Ved tællelys.

  2. Haha – jeg får ikke skrevet det store fordi jeg har et skodspeciale og to unger der rager al sygdom til sig (så lad dog være med at slikke på de andre børn nede i vuggeren!) og det regner.. og ja, jeg har sikkert sådan en blog, der kan få pisset i kog hos de fleste (og få folk til at råbe øko-hipster-hippie-spelt-mor-Politikensegment-hørfrø-dame, men sådan er jeg faktisk ikke, eller jo, men ikke – altså forstå, ik?), men det er altså ikke fordi jeg strikker og syer… hele tiden (og ikke skriver speciale, neeeeeej nej)… Sååå..

    • Fatter heller ikke det der med at slikke på hinanden i institutionen. Eller ting i det hele taget.
      Haha, man må altså gerne strikke og sy! Og fælde blommetræer! Og i øvrigt holder jeg meget af spelt, min tilværelse virker bare uendeligt begivenhedsløs ved siden af andre mennesker, som har blog og selvrealisering og spændende liv kørende… Men nogen skal jo være den sure mor nede i Fakta!
      (Og pøjpøj med specialet!)

    • Oh, kærligheden er gengældt 😉
      Har overvejet bare at gøre det – men er bange for, at det vil virke forkert på den virkelig akavede måde…

      • apropos det, så råber min yngste søn på 1,5 konstant “neger neger”, når vi går tur – og det betyder altså ikke “neger”, det betyder “mere”, men det kan hurtigt blive misforstået på nørrebro, hvor vi bor (så jeg skynder mig højt at sige “nå, du vil have MERE kiks?”)

Skriv et svar

