Og så alligevel ikke…

Så et indlæg ovre hos hende.dk om, hvordan man pludselig lever det voksne liv, og blev straks inspireret på et lavere plan…

5 ting der gør mit liv meget voksent og forældre-agtigt:

  1. Jeg bruger sætninger som “hvis du begynder at give børnene tøj på, så pakker jeg bilen”.
  2. Jeg køber køkkenrulle. Meget af det.
  3. Jeg har et barn, der er gammelt nok til at få fredagsslik.
  4. Jeg bekymrer mig om min pensionsopsparing.
  5. Sidste måned stod jeg tre nætter i træk og tørrede mine børns bræk op.

5 ting der gør, at man nok ikke behøver drage nogen forhastede konklusioner:

  1. Bilen er lånt af svigermor, og jeg har ikke kort til at køre den.
  2. Køkkenrullen tjener ofte et andet formål, fordi vi glemmer at købe toiletpapir. Flere dage i træk.
  3. Jeg har ingen skrupler ved i smug at spise af mit barns fredagsslik, og efterfølgende lyve om det. Også over for min mand.
  4. Jeg har ikke en pensionsopsparing.
  5. Sidste weekend brækkede jeg mig ud af en havedør. Til en kollegiefest.
Hvad forældrene på Lillekøbing Friskole ikke vidste, var at den nye skolebuschaufførs motto altid havde været "kørekort, schmørekort".

Hvad forældrene på Lillekøbing Friskole ikke vidste var, at den nye skolebuschaufførs motto altid havde været “kørekort, schmørekort”.

4 thoughts on “Og så alligevel ikke…

  1. Hahaha det bliver virkelig også for kedeligt hvis man kun skal være voksen! Så bliv du bare ved med at nakke fredagsslik og drikke dig stiv til kollegiefester!

  2. Af hjertet TAK for “kørekort, schmørekort”! Jeg elsker det. Aner ikke hvad det kaldes, men det minder mig altid om den fantastiske serie The Nanny.

Skriv et svar

