Mesteren

Jeg beklager, men hovedet er tomt i aften, og jeg har ikke engang dårlig samvittighed. Har haft en hyggelig dag med fødselsdags-Sønneke og for en gangs skyld formået ikke at tænke på 1000 andre ting imens, heriblandt dagens blogindlæg. Og nu er der en sofa, et fjernsyn og et glas hvidvin med mit navn på (eller, det er der selvfølgelig ikke, selvom jeg måske godt kunne overveje at tage et par post-its til hjælp for at dæmme lidt op for miniskinkernes enerverende “MIN!”-fase).

I stedet vil jeg anbefale, at man googler ‘Gary Larson’ og så søger på ‘billeder’. Det er næsten det samme som at være her, eftersom jeg skylder ham alt, hvad jeg ved om et-billede-jokes…

Skriv et svar

