Sjældent har saftevand og hvidt brød siddet så løst

Apropos et tidligere indlæg, så må Mossad da på et tidspunkt have overvejet alene-med-sengeliggende-mand-og-tre-børn-en-hel-weekend-metoden? Den burde i hvert fald kunne knække de fleste.

(Især hvis det givne offer har været letsindig nok til at kombinere en røvfuld Dry Martinis med tre timers nattesøvn umiddelbart inden forhørsstart.)

Egentlig havde Timmy bare taget det som en tom trussel, da hans far råbte: "Hvis du knalder de grydelåg sammen én gang til, tager jeg dig med på arbejde og spærrer dig inde med psykopaterne i afdeling G!"

Egentlig havde Timmy bare taget det som en tom trussel, da hans far råbte: “Hvis du knalder de grydelåg sammen én gang til, tager jeg dig med på arbejde og spærrer dig inde med psykopaterne i afdeling G!”

4 thoughts on “Sjældent har saftevand og hvidt brød siddet så løst

  1. Hvis du kan bruge det til noget nu, så synes jeg du er sej 🙂 Jeg får koldsved ved tanken om een dag med to unger, og det endda uden Martini. Men måske er det den jeg mangler 😉

    • Martini klarer det meste! (Men vil anbefale, at man drikker dem undervejs, i stedet for at tilbringe børnepasningen i en døs af moderate 1. og 2. dagstømmermænd…) Og jeg kan altid bruge at blive kaldt sej 😉

Skriv et svar

