Make-over

De der makeover-programmer, ik’? Hvor knap så kønne mennesker gennemgår et par ugers fedtsugning, laserkirurgi, hudpeeling og tandarbejde der ville gøre Royal Copenhagen misundelig. For så at få sat håret og bliver hældt ned i noget smart og stramt og blive vist frem for venner og familie. Og så står deres ægtefælle der og er lige så tyk og skeløjet og skævtandet som før, og man tænker, “hm, hvad mon der nu sker?”…

Nåmen, bloggen her er lidt blevet min skeløjede ægtefælle, efterhånden som jeg er blevet bare marginalt bedre til det dersens webdesign. Den er for grim og for upraktisk, og den skal være pænere og bedre og lidt mere lækker… Skal også have fundet ud af noget med domæne, men indtil videre vil jeg nøjes med hjemmesidens svar på porcelænskroner og rydde lidt op, i det jeg har. Evt. skifte opsætning. Nu må vi se.

Vil bare advare om, at hvis man kigger forbi, og alting er underligt og pissegrimt og halvvejs ulæseligt – så er det kun midlertidigt. (Og ellers er man velkommen til at gøre mig opmærksom på, hvor håbløs en smag jeg har…).

IMG_7386

Mig i Lego. Håret er lidt misvisende, men de fører ikke kommunefarvede KUA-knolde i Lego Store… (Mærkeligt nok har de heller ikke noget, der ligner forvasket sort H&M-bomuld, så det blev en skjorte i stedet.)

8 thoughts on “Make-over

Skriv et svar

