Siden sidst

  • Har jeg skiftet headeren. (Tres jolie, n’est pas? Jeg er en sand troldmand, når det kommer til Paint!) Så meget for det store oprydningsprojekt. På den måde minder bloggen en del om mit hjem.
  • Har jeg opdaget, at inden jeg overhovedet nåede at undersøge, hvilken dag Outkast spillede på Roskilde, er alle billetter til den givne dag blevet solgt. (Det var så torsdag. Yeih.)
  • Har jeg prøvet det der liv. Var både i Zoologisk Have og til madmesse på Nørrebro i weekenden – med hele familien. Løverne havde gemt sig og mine børn har absolut ingen smagsprøve-pli, men ellers var alt en stor succes. (Har efterfølgende fundet ud af, hvor løverne var blevet af… Og så snakker vi ikke mere om det!)
  • Har jeg ved et uheld fået fire nye forbindelser på LinkedIn, grundet klodsede fingre og forræderisk iPad (hvis jeg nogensinde mestrer en touch screen, er det første varsel om apokalypsens komme). De er heldigvis inden for den rigtige branche, men må da undre sig noget over, hvem hende den arbejdsløse tosse, der spontant sender invitationer, er?
  • Har jeg indset, at jeg er nødt til at tage min morgenkaffe alvorligt. Jeg har aldrig været den helt store kaffedrikker, og morgenkaffe kom først ind i mit liv med børn, men jeg er nu et sted i mit liv, hvor forholdet mellem min morgensurhed og mit koffeinindtag er omvendt proportionelt. Velkommen til voksenlivet, det går kun ned ad bakke herfra.
Overvejede udkast til min nye roman over morgenbordet. Der var mange mord, og heltinden fik en kop kaffe til sidst.

Overvejede udkast til min nye roman over morgenbordet. Der var mange mord, og heltinden fik en kop kaffe til sidst.

3 thoughts on “Siden sidst

Skriv et svar

