A day in the life

  • Amagercentret kører åbenbart dansk Melodi Grand Prix-tema på muzakken for tiden. Desværre for dem fratager “Ka’ du se hvad jeg sagde” i direkte forlængelse af “Hallo-Hallo” mig al lyst til indkøb og livet. Til gengæld fik jeg en voldsom lyst til at tage nærmeste Pieces-ekspedient som gidsel eller bare brænde hele bygningen ned til grunden.
  • Man skal åbenbart indstille tiden på tørretumbleren for at få hovedpuder ordentligt tørre. På normalt program stopper den bare hele tiden, selv om de stadig er våde. Det er vist lidt sent at opdage i en alder af 31?
  • Føler mig i øvrigt stadig gammel over at være 31. Lad os snakke om noget andet, mens min evigt unge sjæl stiller sig i kø foran Australian Bar.
  • Som for eksempel den jobannonce, jeg fandt. ‘Hot Buns’ (yeeeezzzz…) søger medarbejdere til deres nye restaurant i København. Man skal være imødekommende, serviceminded og ikke have noget problem med at ens arbejdsuniform er cowboyshorts og en top. Jeg har ikke noget problem, men måske kunderne får ét med min cellulite. (Og den feministiske bål-og-brandtale, jeg afholder ved hver bestilling.)
  • Og så blev alle enige om, at jeg ikke havde noget fornuftigt at bidrage med i dag, men i stedet satte mig på altanen med et stort glas rødvin. Ikke? Jo.
Hvor jeg fik motorsaven fra, melder historien ikke noget om. Men eftersom ingen vidste, hvordan situationen ville udvikle sig, var betjent Hansen fast besluttet på at holde fotograferne væk.

Hvor jeg fik motorsaven fra, melder historien ikke noget om. Men eftersom ingen vidste, hvordan situationen ville udvikle sig, var betjent Hansen fast besluttet på at holde fotograferne væk.

 

 

4 thoughts on “A day in the life

  1. Det gælder selvfølgelig ikke som noget nyttigt i kapitalistisk-samfund-regi, men jeg bliver altid rigtig glad når der er nyt fra Nom. (Det hedder du i mit hovede, ved godt du hedder Mie i virkeligheden). Jeg afholder mig ofte fra at kommentere, for ikke at blive underlig og stalkeragtig. Rettelse. For ikke at AFSLØRE at jeg er underlig og stalkeragtig.
    Men ville bare sige at helt useless er du altså ikke.

    • Søde ord fra Den Sure – så bliver det ikke meget bedre 🙂 Du stalker bare løs! (Men kender godt fornemmelsen…”Næh, se mig kommentere igen for 3. dag i streg…ikke særligt foruroligende”)
      Nom er et godt navn. Lyder som en der går med turban og ryger sorte cigaretter. Så ved jeg også, hvad jeg skal lave i aften.

Skriv et svar

