Ahem

Kan se, at en flink læser har anbefalet mig ovre hos Lortemor. Bare typisk, at jeg plejer andendagstømmermænd, skulle til at kokse på sofaen og ikke har tænkt en halv gang over et nyt indlæg siden før weekenden…

Skulle der svinge nogle nytilkommere forbi, så lover jeg hermed at være sjovere i morgen!

(Og så ærgrer jeg mig pt over, at jeg kører anonymos-trippet. Tømmermændene stammer fra en udklædningsfest med glam rock-tema, og manden og jeg – for slet ikke at tale om værtsparret og resten af festdeltagerne – var et yndigt skue, som det næsten er synd, at I må undvære dokumentation for. Dansede til Def Leppard, drak Jack Daniels af kop og rundede aftenen af med at brække mig fra vores altan klokken fem om morgenen. Rock ‘n’ roll er mit fucking mellemnavn – dét eller ‘desperat småbørnsmor med et seriøst alkoholproblem’.)

IMG_7391

Skriv et svar

