Disco – gør alting bedre

Måske er det fordi, alle børnene omsider er raske og kunne afleveres i institution – efter tre sygedage og fire helligdage, der efterlod moderen stærkt trængende i forhold til kaffe og ro i kombination. Måske er det fordi, vejret er godt og varmt.

Det er i hvert fald ikke fordi, jeg har fået et arbejde.

Under alle omstændigheder trampede jeg her til morgen ud ad Åboulevarden med Thelma Houstons Don’t leave me this way gjaldende for mit indre øre.

Og så ved man, at det bliver en god dag.

"AaaaaAAAAAH - BABY! My heart is full of love and DESIRE for you. Now come on and do what you GOT TO DO..."

“AaaaaAAAAAH – BABY/ My heart is full of love and DESIRE for you/ Now come on down and do what you’ve GOT TO DO…”

 

8 thoughts on “Disco – gør alting bedre

  1. Jeg kender ikke umiddelbart sangen, men hold nu kæft, jeg kender følelsen. Efter fire dages weekend havde jeg glædet mig så meget til mandagens fred (og eksamenslæsning) at jeg tudede en lille smule, da de alle tre var syge i morges 😦

    • Det kan jeg godt forstå! God bedring, forhåbentlig når de at blive raske inden weekenden. Shit, jeg glæder mig til, at fridage bliver sådan noget hyggeligt noget…

    • Tak. Åh, jeg ved det snart ikke længere. Noget hvor jeg kan læse korrektur, skrive, læse, administrere, formidle. Alternativt bære tallerkner, det har jeg også erfaring med…

  2. Åh gys. Jeg er også lykkelig over at slippe for at være derhjemme med 3 unger der keeeeeder sig. Og skoldkopper får man heldigvis kun een gang (og København er faktisk ret lækker på denne tid af året – så ud i solen med dig!)

Skriv et svar

