Ligegyldige strøtanker

Åh, men jeg er en lille blogforsømmer i disse dage. Jeg er bare lidt træt. Egentlig ikke så modløs, som jeg var i sidste uge. Måske bare lidt ugidelig. Og en anelse uinspireret. Hvilket så ikke passer, for jeg har faktisk to-tre blogindlæg på lager. Men jo længere, jeg tænker over dem, jo mere ligegyldige bliver de. Burde bare gøre, som det virker bedst: sætte mig ned en time hver dag, skrive, og så er det det. Bum. Jeg var dæleme mere produktiv, da jeg var på barsel med tvillinger. Go figure.

Nåmenaltså, nu er det weekend, og der plejer jeg ikke at have så meget tid til blogindlæg. Så i stedet kan I jo drible over til Superheltemor og ønske hende god fødselsdag og godt vejr. Hun har nemlig rodet sig ud i en af de samme Jah!-Lad-os-holde-fest-og-invitere-alle!-Nårhnej-der-er-ikke-plads…-Nej-pyt-med-det-nu-inviterer-jeg-dem-sgu!-Åhgud-har-ti-stole-for-lidt-og-hvordan-skal-det-hele-nu-hænge-sammen-rent-praktisk...-fejringer, som jeg selv gør en del i (min erfaring siger mig i øvrigt, at så længe der er alkohol, så skal det hele nok gå fintfint).

"Ahem. Dette er Carlos Ramirez. Vil bare minde om, at du har et hængeparti..."

“Ahem. Dette er Carlos Ramírez. Vil bare minde om, at du har et hængeparti…”

 

4 thoughts on “Ligegyldige strøtanker

  1. Kender det godt – det der med at for meget tid = mindre produktiv med ALT! Suk. Jeg synes i øvrigt dine lego billeder er for sjove og kigger jævnligt forbi for at se om der skulle være nogen nye 🙂

  2. Du har simpelthen sådan en fin personlighed! Du finder garanteret snart et job. Jeg er sikker på universet ikke lader en som dig gå til spilde. Jeg håber du får en god sommer.

    • Ej, hvor er du altså voldsomt sød! Fortjener ikke den slags ros, men tusind tak for kommentaren, mit humør steg lige et par grader. Og i lige måde! 🙂

Skriv et svar

