Alt vel på Amager

Fødselsdagen gik fint, vejret holdt og de glutenfri lagkagebunde blev lige, som de skulle være. Alle hyggede sig – jeg gjorde i hvert fald – og basserne sluttede dagen på strømpefødder i sandkassen, mens de sang “hurra-hurra” for hinanden.
Alt er godt, og nu vil jeg kurere min sædvanlige dagen derpå-melankoli med en tiloversbleven flaske lambrusco og det sidste af lagkagen, mens manden og jeg udbringer en skål for os selv. Hav en rigtig dejlig søndag aften.

"I Kongens navn gør jeg krav på dette land!"

“I Kongens navn gør jeg krav på dette land!”

Skriv et svar

