Dazed and confused

Nåmenaltså, der er ligesom gået lidt sommerferie i bloggen her. Egentlig ikke planlagt, men med vanlig sans for god timing ser det ud til, at vi om ringe tid har en ferie og en flytning der ligger lidt tæt, her i det lille hjem. (Nej, vi har ikke pludselig vundet i Lotto. Ferien er længe planlagt, og flytningen er internt i boligforeningen. Men til Nørrebro! Hiphip! – som i hurra, ikke Steppeulvene.)

Og undertegnede er jo gerne typen, der lader sig overvælde af denne pludselige malstrøm af pasfornyelser (for helvede! Altid i sidste øjeblik!), flyttepapirer, nedpakningsplanlægning og deslige, og derfor finder meget lidt tankevirksomhed tilovers til blogindlæg.
Desuden har manden fået sommerferie, og det er bare så svært at slappe den lidt med tekst og LEGO, når han går herhjemme og får Kaptajn Jespersen-minen på og hele tiden spørger, hvad planen er for i dag.

Så nyd nu det gode vejr i stedet, ikke? Det er heller ikke godt med alt det skærmkiggeri. Og læs eventuelt lidt tips til sommer i København i dette hersens e-magasin, hvor yours truly også optræder. Ikke at jeg bidrager med noget specielt begavet, men heldigvis er jeg ikke den eneste der er med…

"Argh, er der ikke lige nogen, der kunne... Det er bare fordi... Og jeg har også hår i øjnene!"

“Argh!…Er der ikke lige nogen, der kunne… Det er bare fordi… Og jeg har også hår i øjnene… Hvor kommer alle de klodser fra?!”

5 thoughts on “Dazed and confused

  1. Har lige læst jeres online magasin:) Super – eller jeg læste kun lig dit og Julia Lahmes indlæg. Julia kender jeg nemlig fordi hun underviser mig på MS Bloggen:) Nyd jeres ferie – vi smutter en tur til Trelleborg i Sverige lige om lidt:)

    • Må hellere lige skynde mig at tilføje, at det jo ikke er mig, der har lavet det – har bare svaret på nogle spørgsmål…
      Tak og i lige måde 🙂

  2. Måske du bare skulle overraske lidt ned at have en færdig plan klar, når han spørger? Måske med en indlagt Far-tager-børnene-med-i-parken/på biblioteket/whatever-tur, så du nåede enmasse pakning/ferieplanlægning imens. Når nu han spørger… Jeg håber I får en rigtig dejlig ferie.

    • Ahem. Børnene er faktisk i institution i disse dage… Netop så vi kan rydde op og pakke ned. Er bare ikke vant til at skulle have én til gående herhjemme og holde øje med, hvad jeg laver… 😉 Og optage pladsen ved skrivebordet!

Skriv et svar

