Pros & cons

Ting, jeg helt sikkert kommer til at savne ved at bo her:

  • Altanen.
  • Cykelturen over Langebro om morgenen – ironisk nok. Den løfter altid mit humør, uanset vejret. For slet ikke at tale om det, den har gjort ved mine baglår.
  • Alt det lys og luft en sydvendt 3. sals lejlighed med frit udsyn og store vinduer giver.
  • Den vietnamesiske købmand på Frankrigsgade. Verdens mest velassorterede og velordnede butik med verdens sødeste og mest hjælpsomme betjening. Hermed anbefalet.
  • Fik jeg nævnt altanen?

Ting, jeg helt sikkert ikke kommer til at savne ved at bo her:

  • At have tre børn stoppet ind på ét værelse og en halv lejlighed forsøgt stoppet ind på soveværelset
  • 30-40 minutters transport hver vej til institution. Med tilhørende magtkampe i metroen eller cykelture i styrtregn. There has been blood.
  • Den gennemsnitstemperatur på 42 grader, som en sydvendt 3. sals lejlighed med frit udsyn og store vinduer har i det meste af sommerhalvåret.
  • Underboen Evigsur og hendes tumpede entourage som konsekvent tænder deres cigaretter i opgangen. Halvandet minut ned ad trapperne kan åbenbart være længe at vente.
  • Amager.
Hvis ikke boligforeningen havde bestået af sikkerhedspertentlige tudeprinsesser, var min hjemmebyggede altan blevet en stor succes.

Hvis ikke boligforeningen havde bestået af sikkerhedspertentlige tudeprinsesser, var min hjemmebyggede altan blevet en stor succes.

2 thoughts on “Pros & cons

    • Nørrebro. Og det er bare ganske almindelig venteliste i alm. boligforening, der gør det muligt. Ingen hokus-pokus eller svineheldige andelskøb her 🙂

Skriv et svar

