Så yndigt det er

Har 1-års bryllupsdag i dag, og oprindeligt var der forkromede planer om hotelovernatning eller måske ligefrem et lille storby-weekendophold. Men så kom der en flytning, og vi blev enige om, at der nok ikke lige var overskud og økonomi til den slags i år. Lod det dog ikke blive ved det, men gav den yderligere et nøk op ad romancestigen, da jeg glemte at få en babysitteraftale i hus, og manden fandt ud af, at han faktisk skulle arbejde hele dagen… Men altså, nu er det aften og champagnen er poppet, børnene puttet og takeaway’en hentet. Og manden har dækket med lys og blomster, så helt galt står det ikke til i det lille hjem. Nu mangler vi bare, at lillemor her fjerner sig fra tasterne.

IMG_8147

11 thoughts on “Så yndigt det er

  1. Tillykke med dagen 🙂
    I sidste uge fejrede min mand og jeg vores kobberbryllupsdag hver for sig til henholdsvis bydelsmøde på rådhuset og forældremøde på en af drengenes skole. Det var ikke helt sådan jeg havde forestillet mig det, dengang jeg stod i hvid kjole og syntes 12,5 år var vildt lang tid.

    • Det må man da godt, følger slavisk enhver læseropfordring. Kan som forsmag afsløre, at det var nogenlunde ligeså romantisk og tjekket som 1-årsdagen… Og tak!

  2. ha ha ja, sådan går det men lød til aftnen blev hyggelig:) Og tillykke med bryllupsdagen. Vi er ikke så gode til lige at få planlagt heller… Men så er det jo dejligt når min mor husker og giver en gave som gavekort til spisning ud incl babysitting:)

  3. Pingback: Så yndigt det er – part II | nom de mie

Skriv et svar

