Psst…

(Ville bare lige sige tak for alle spørgsmålene og for, at det ikke blev pinligt.
Planen var jo egentlig, at jeg skulle svare på dem nu, men så kom vi lige en dag senere hjem fra Jylland, og så er der lige vores gamle lejlighed som omsider skal overdrages og derfor også opryddes og rengøres, og i aften skal der kærestes lidt, fordi Sønneke ferierer i det jyske, og manden har efterårsferie, og vi kun har TO børn at holde styr på i dag og i morgen. Og sidst, men ikke mindst, så gav svigermor os tre af de for mange-åbnede flasker rødvin fra hendes fødselsdag med hjem. Og de skal jo drikkes. Og jeg har en hellig regel om ikke at bruge sociale medier, så snart jeg har fået mere end én genstand… Så nu slutter dette indlæg, inden jeg begynder på en længere tirade om alle de præmiequizzer jeg nu kan lave ud af de 5-kroners tilbud, jeg kom til at købe i Netto, fordi man heller ikke bør begive sig ud på aftenindkøb efter mere end én genstand… Og så nåede det vist alligevel at blive lidt pinligt.)

One thought on “Psst…

Skriv et svar

