Dagens

Har brugt endnu en mandag på at sove andendagstømmermænd ud (det er altså ikke kun fordi, at jeg drikker som et hul i jorden, at mine tømmermænd er så langstrakte; jeg har bare altid været hårdt prøvet på den front, bliver ikke yngre og så har jeg desuden tre små hjertenskære som kontinuerligt saboterer ethvert forsøg på weekend-restituering) og bage 30 pølsehorn (nåeh, det kunne alligevel imponere, hva’?…).
Så det bliver nok engang til præsentation af, hvad jeg fandt under dagens oprydning: Sønneke har bygget et fitness-center i LEGO (seriøst, den dreng er for vild!), og hans lillesøstre har sneget sig til at befolke det…

Fra det øjeblik, hun havde set navnet 'Kenni-Brian' på deltagerlisten, vidste Veronika bare, at hendes første yoga-hold ville blive en stenet sti at betræde.

Fra det øjeblik, hun havde set navnet ‘Kenni-Brian’ på deltagerlisten, vidste Veronika bare, at hendes første yoga-hold ville blive en stenet sti at betræde.

One thought on “Dagens

Skriv et svar

