Før den antracitgrå opsluger mig for i aften

Med en begivenhedsrig uge, hvor jeg har udfordret mig selv med både køretimer og jobsamtale, skulle man tro, jeg fik rykket lidt mere på blogfronten… Eller passende satte ind nu med slutspurten, men efter at manden i dag har arbejdet sent, og jeg derfor er blevet sendt gennem CIAs hemmelige program, Tre Overtrætte og Møgsure Børn skal Hentes, Afspises og Puttes (også kendt som TOMBHAP-manøvren), er mit energiniveau mest til lemoncurd-induceret opløsning i sofaen.

For at ingen skal dø af tilbageholdt åndedræt, kan jeg dog afsløre så meget: Ingen menneskeliv gik tabt, og jeg er stadig uden arbejde – men ved godt mod. Jeg har trods alt kørt en rigtig bil på en rigtig vej uden at slå nogen ihjel.

Vender frygteligt tilbage i morgen med billeder, ord og inspiration til farvekoordinerede sukkulentadventskranse. (Det sidste er løgn).

3 thoughts on “Før den antracitgrå opsluger mig for i aften

  1. Folk der har et kørekort ved slet ikke hvor stor en sejr det er, ikke at have kørt nogen ned. Så tillykke med veloverstået køretime. Jeg sidder også i det søle og skal til køreprøve i næste uge. Yikes!

Skriv et svar

