Jeg skal leve, jeg skal leve…

Nu var det ikke lige sygt barn og en mand med sene møder, jeg ønskede mig, men ikke desto mindre var det dét, jeg fik (sammen med fine gaver og pocherede æg).

Godt, at jeg ikke er en af den slags voksne, som stadig går vildt meget op i deres fødselsdag!…*Host!*…

Til gengæld har jeg sendt en jobansøgning (nej, ikke den fra i går, man må stadig meget gerne kommentere!), taget Batman-ørestikkerne på, og svigermor er heldigvis i byen, så jeg stadig kan komme ud på min planlagte frokost-outing på Arbejdermuseet med barslende kammerat (udstilling om forstæderne, øl-halle og barnevogn, jo, jeg forstår sgu at feste på folkemanér!)

Tillykke til mig!

"Når jeg ser et rødt flag smælde..."

“Når jeg ser et rødt flag smælde…”

Tilføjelse: Det freakin’ SNER lige pludselig!!?! Der er vist flere, der ikke har læst min ønskeseddel særlig grundigt i år…

5 thoughts on “Jeg skal leve, jeg skal leve…

Skriv et svar

