Jeg lever, jeg lever…

…sådan da. For manden så min bihulebetændelse, hævede indsatsen med en influenza og tog mig med i faldet.

Ikke de optimale betingelser for at fejre 6-års fødselsdag i dag, men heldigvis ankom svigermor i går til lyden af fanfarer og i en sværm af konfetti, så det går.

Fik med nogen anstrengelse bagt de ønskede pandekager til morgenmaden og pudset brugt cykel af (og slæbt den op til 3. sal – hvem havde troet, at så lille en cykel kunne være så fucking tung?!) i går aftes, og takket være svigermor kunne afhentning efter skole og det lovede cafébesøg gennemføres i dag, mens forældrene lå og rystede under dynerne; der blev endda plads til at få en ven med – som nu er sendt hjem igen, efter vi fik et sygeopkald fra vuggestuen… Men sønnebassen har været i strålende humør fra morgenstunden og virker generelt meget tilfreds med dagens forløb (minus al sygdommen, den slags diabolisme tiltror jeg ham dog ikke), så det er jo det vigtigste.

Familiefødselsdag i morgen og jobsamtale i næste uge virker pænt uoverskueligt lige pt, men i det mindste trøster jeg mig med, at gourmet’en fra sidste år for alvor er kommet i skolealderen. Aftenens eksotiske middagsønske: McDonald’s-mad.

Hoo-fucking-ray for det.

3 thoughts on “Jeg lever, jeg lever…

Skriv et svar

