Dagens tanker – highlights

“Så så man lige mig tage nye jeans på, inden jeg tager på arbejde.”

“Så så man lige mig aflevere mit barn i skole, inden jeg tager på arbejde.”

“Så så man lige mig cykle af sted med alle de andre, der skal på arbejde.”

“Så så man lige mig sige godmorgen og snakke casual om vejret med folk på arbejde.”

“Så så man lige mig sætte mine ting ved mit skrivebord på arbejde.”

“Så så man lige mig tage dagens første kop kaffe på arbejde.”

“Så så man lige mig overveje, hvor mange liter kaffe, det i gennemsnit vil kræve at holde mig vågen en hel dag på arbejde.”

“Så så man lige mig gå tidligt i seng, så jeg er frisk i morgen til at tage på arbejde.”

(I morgen skal jeg ned på lageret og hente kontorartikler. Jeg skal mindst have en kuglepen i hver farve!)

IMG_8579

3 thoughts on “Dagens tanker – highlights

  1. Hejsa, jeg er sikker på at der også noget overliner på det der lager OG retteblæk! Du er nu i den helt officielle indkøringsperiode og den er HÅRD, kræver både baljer af kaffe og noget chokolade ind imellem. Tillykke med 2. dag på job 🙂

  2. Tænk hvis man kunne bevare den måde at tænke på, sådan for evigt. Jeg er faktisk overrasket over hvor længe jeg har formået at blive ved med at være taknemmelig for alle de der små ting. Noget har den der arbejdsløshed da været godt for ;-).

Skriv et svar

